Bestellen en verzenden
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden in heel BeNeLux. Bij bestellingen van €30 tot €50 betaal je slechts €4,75 verzendkosten. En bij bestellingen tot €30 betaal je €5,95 verzendkosten.
Alle pakketten worden bezorgd door onze vervoerder PostNL. Je kunt zelf kiezen of je jouw bestelling thuis laat bezorgen of dat je het wilt ophalen bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Kies je voor een afhaalpunt? Zorg er dan voor dat je het pakketje...
Let op: Door drukte kan de bezorging van je pakketje langer duren. Wanneer je op werkdagen voor 22:00 uur besteld, kan je jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Bestel je op vrijdag voor 22:00 uur, dan wordt je bestelling ook op zaterdag...
Gebruik de Track & Trace link die je hebt ontvangen om de exacte levertijd te checken. Je kan ook jouw persoonlijke barcode op de website van PostNL invoeren.
Zodra we jouw bestelling hebben aangeboden bij onze vervoerder PostNL, ontvang je per e-mail de Track&Trace-link zodat je jouw bestelling kan volgen.
Betalen kan bij ons op de volgende manieren: iDeal, Paypal, Bancontact/ Mistercash, AfterPay (+€0,95), KBC, Mastercard, Creditcard (+€1,00), VISA, Maestro, Protiplan-tegoed
Met de Protiplan Bonuskaart, spaar je automatisch shoptegoed op bij iedere bestelling. Het tegoed kun je direct in onze webshop besteden. Hoe gebruik je het Protiplan tegoed? 1. Log in op je Protiplan account 2. Leg producten in je winkelwagen...
Wij gaan je direct helpen! Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of chat en we gaan er voor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is.
Heb je onze producten besteld en ontvangen, maar ben je niet helemaal tevreden? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Daarom mag je de onbeschadigde en ongeopende producten naar ons terugsturen. We accepteren alleen producten die niet beschadigd, ...
Tijdens de verzending kan het zijn dat sommige producten beschadigd raken. Je kunt direct contact met ons opnemen zodat we een klacht voor je kunnen indienen bij de bezorgdienst. PostNL neemt alleen klachten met voldoende bewijsstukken in behandeling...