Bestellen en verzenden
Wat gebeurt er als mijn pakket retour is gestuurd?
Een pakket wordt door verschillende redenen automatisch retour gestuurd door PostNL of het afhaalpunt. Dit kan bijvoorbeeld komen door:
- Foutief adres
- Beschadiging
- Geweigerd aan de deur of bij het afhaalpunt
- Pakket niet op tijd afgehaald bij...
Kan ik na het bestellen en betalen nog iets wijzigen in mijn order?
Voer zorgvuldig je gegevens en bestelling in. Je bestelling kan na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Na het plaatsen van een bestelling wordt deze direct doorgestuurd naar het magazijn. Hier komen de bestellingen in een geautomatiseerd systeem terecht. Wijzigingen in je bestelling of adres zijn hierdoor niet meer mogelijk. Controleer daarom zorgvuldig of je adres gegevens correct zijn.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet heb opgehaald bij het afhaalpunt?
Als je de bestelling bij een PostNL afhaalpunt laat bezorgen, kun je het pakketje binnen één week ophalen. Daarna gaat het pakket automatisch retour. Dit zie je dan als status bij je Track & Trace. Wanneer wij het pakket retour hebben gekregen, crediteren...
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Bestellingen vanaf 50,- worden gratis verzonden via DPD in heel Nederland en België.
NEDERLAND
Verzendkosten bij bestellingen tot 50,-
Thuisbezorgen via DPD
4,95
Thuisbezorgen via PostNL
5,49
&...
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Staat bij je Track & Trace aangegeven dat je pakketje is bezorgd, maar heb je niets ontvangen?
Neem dan de volgende stappen:
- Bekijk de status van je Track & Trace. PostNL legt geen briefjes meer in je brievenbus wanneer de bezorger je heeft...
Er is iets mis met mijn geleverde bestelling, wat nu?
Wat vervelend dat er iets mis is met je geleverde bestelling. Om je klacht zo goed mogelijk in behandeling te nemen, is het belangrijk dat je binnen 7 dagen na levering contact met ons opneemt. Stuur een e-mail met je ordernummer en je probleem naar info@protiplan.nl, dan proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen.
Wat moet ik doen als mijn producten zijn beschadigd tijdens de verzending?
Tijdens de verzending kan het zijn dat sommige producten beschadigd raken. Je kunt direct contact met ons opnemen zodat we een klacht voor je kunnen indienen bij de bezorgdienst. PostNL neemt alleen klachten met voldoende bewijsstukken in behandeling...
Kan ik mijn producten retourneren?
Heb je onze producten besteld en ontvangen, maar ben je niet helemaal tevreden? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend. Daarom mag je de onbeschadigde en ongeopende producten naar ons terugsturen. We accepteren alleen producten die niet beschadigd, ...
Wat is de status van mijn bestelling?
Als je de bestelling met je account hebt geplaatst, kun je in je account bij "bestellingen" de status zien. Nadat je de bestelling hebt betaald, komt je bestelling bij ons in het systeem terecht en krijgt het de status "in behandeling". Zodra we je bestelling...
Hoe gebruik ik mijn opgespaard shoptegoed?
Met de Protiplan Bonuskaart, spaar je automatisch shoptegoed op bij iedere bestelling. Het tegoed kun je direct in onze webshop besteden.
Hoe gebruik je het Protiplan tegoed?
1. Log in op je Protiplan account
2. Leg producten in je winkelwagen...
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Let op: Door drukte kan de bezorging van je pakketje langer duren.
Wanneer je op werkdagen voor 22:00 uur besteld, kan je jouw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Bestel je op vrijdag voor 22:00 uur, dan wordt je bestelling ook op zaterdag...
Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?
Gebruik de Track & Trace link die je hebt ontvangen om de exacte levertijd te checken. Je kan ook jouw persoonlijke barcode op de website van PostNL invoeren.
Wat zijn de verzend- / bezorgmethoden?
Alle pakketten worden bezorgd door onze vervoerder PostNL. Je kunt zelf kiezen of je jouw bestelling thuis laat bezorgen of dat je het wilt ophalen bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Kies je voor een afhaalpunt? Zorg er dan voor dat je het pakketje...
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen kan bij ons op de volgende manieren:
iDeal, Paypal, Bancontact/ Mistercash, AfterPay (+€0,95), KBC, Mastercard, Creditcard (+€1,00), VISA, Maestro, Protiplan-tegoed
Heb je het antwoord niet gevonden?